AMCJ weer terug uit de USA

11 augustus 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

11 aug. 2013

Vandaag weer op tijd om, alles goed inpakken. Nog even een onbijtje gedaan met pancakes, ei, ham, rösti etc. en dan met de shuttle naar het vliegtuig.

Om 01.55 pm stijgen we op. Het een hele tijd helder weer en dus konden goed nog Amerika van boven bekijken.

De uurtjes vliegen gingen weer vlot voorbij,  door het kijken van verschillende films. Slapen lukte niet, alleen Marjolijn viel net een kwartier voor het ontbijt in slaap.

12 aug. 2013

Bij Schiphol verliep ook als weer vlotjes, dus konden al weer snel met de schutle naar de auto en weer naar ons Sonse.
Even bij de Jumbo broodjes en kroketjes gehaald voor een oerhollands lekkernij lunch.

Verder goed in beweging gebleven vandaag, zodat we niet te vroeg gingen slapen.

......en toen uiteindelijk weer het eigen bed in. Ook weer fijn.

Our holiday was awesome! Leuk dat jullie `meereisden´.

(Reisblog is nu af en er zijn nog meerdere foto´s toegevoegd.)